Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

Werklaptop of werktelefoon

Ben je je UvA-laptop/smartphone/tablet verloren of is deze gestolen? Meld dit dan direct bij de Servicedesk ICT Services via 020-525 1402. Staan er werkgegevens, bijvoorbeeld persoonsgegevens, op het apparaat? Vermeld dit dan duidelijk, want dan kan er sprake zijn van een datalek.

Privélaptop of privételefoon met daarop werkgegevens

Ben je je privé-laptop/smartphone/tablet verloren of is deze gestolen, en staan daar werkgegevens (bijvoorbeeld persoonsgegevens) op? Meld dit dan ook altijd direct bij de Servicedesk ICTS, want dan kan er sprake zijn van een datalek.

Buiten kantooruren kun je verlies/diefstal melden via:
uva.nl/icts-selfservice

Doe zelf ook direct/zo snel mogelijk het volgende:

  • Verander het wachtwoord van je UvAnetID, en wachtwoorden van eventuele andere accounts.
  • Wis de bedrijfs- en persoonsgegevens op het apparaat via de zoek- en versleutelfunctie van je mobiele telefoon (iPhone/iPad / Android).
  • Neem direct telefonisch contact op met Detron via 020-525 1459 om de simkaart van je mobiele telefoon te laten blokkeren.
  • Doe bij diefstal aangifte van de diefstal bij de Politie.
  • Vraag bij verlies aan het loket verloren/gevonden voorwerpen van de Gemeente of het apparaat gevonden is.