Deze week gaat de Nationale Studenten Enquête (NSE) van start. Hét landelijke onderzoek waarin studenten hun mening geven over hun studie en onderwijsinstelling. Vanaf donderdag 21 januari ontvang je van Stichting Studiekeuze123 per e-mail een uitnodiging. Vul deze in! Zo laat je jouw stem horen én kun je mooie prijzen winnen.

De NSE is een terugkerend landelijk onderzoek waarin ruim 270.000 studenten door heel Nederland hun mening geven over hun studie. De resultaten van de enquête laten de UvA zien welke zaken de universiteit kan verbeteren. Door eerdere NSE resultaten kunnen studenten nu bijvoorbeeld ook de uitkomsten van vakevaluaties inzien en zit er meer carrièrevoorbereiding in het curriculum van verschillende opleidingen.

Vanaf 21 januari ontvang je per e-mail een uitnodiging van Stichting Studiekeuze123 om mee te doen aan de NSE. Je kunt de enquête invullen tot en met 10 maart. Dit jaar is de vragenlijst een stuk korter gemaakt! Je bent dus maar zo’n 15 minuten bezig met invullen. Daarmee maak je kans op mooie prijzen van Stichting Studiekeuze123:

• 1 x Apple MacBook Air (t.w.v. €1.199,-)
  • 4 x Sony noise cancelling headphones (t.w.v. €380,-)
  • 3x Logitech muis en toetsenbord (t.w.v. €218,-)
  • 400 x Bol.com bon (t.w.v. €25,-)

Hoe meer studenten meedoen aan de NSE, hoe vollediger het beeld van de waardering van studenten over hun opleiding. Daarmee kan de UvA vervolgens stappen zetten om haar opleidingen en faciliteiten nog beter aan te laten sluiten op jouw wensen. Laat jij ons jouw mening horen? Vul dan de NSE’21 in via de e-mail uitnodiging!

Over de NSE

De Nationale Studenten Enquête valt onder verantwoordelijkheid van Stichting Studiekeuze123, een onafhankelijk samenwerkingsverband van het ministerie van onderwijs, studenten (ISO en LSVb) en hoger onderwijsinstellingen (Vereniging Hogescholen, VSNU en NRTO). De NSE wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau MWM2. Studiekeuze123 wordt volledig gefinancierd door het ministerie van OCW.