Hoe kun je in grootschalig onderwijs toch persoonlijke feedback geven? Het antwoord is IGuideME, een innovatieve tool die individuele en gerichte feedback biedt aan studenten en docenten binnen grootschalige onderwijsomgevingen. Ontdek hoe IGuideME je helpt effectiever te communiceren, prestaties van studenten te verbeteren en het leerproces te ondersteunen.
Kerngegevens van evenement De toekomst van feedback in onderwijs: ontdek IGuideME
31 januari 2024
09:30 -10:50
Potgieterzaal

Na afronding van deze workshop:

• begrijp je het concept en de werking van IGuideME als middel voor gepersonaliseerde feedback in grootschalig onderwijs

• ben je in staat om te beoordelen hoe IGuideME jouw onderwijspraktijk kan verrijken en de leerervaring van studenten kan verbeteren

• heb je inzicht in de ondersteuning die beschikbaar is om IGuideME succesvol te implementeren binnen jouw onderwijscontext

• weet je hoe je IGuideME kunt gebruiken om studenten waardevolle feedback te geven die hen helpt bij hun leerproces

Workshopinstructeurs: Erwin van Vliet en Sylvia Moes

Deze workshop is onderdeel van de Library Academy. Docenten en onderwijsondersteuners kunnen van maandag 29 januari t/m woensdag 31 januari 2024 deelnemen aan workshops bij de Bibliotheken van de Universiteit van Amsterdam, de Hogeschool van Amsterdam, en de Vrije Universiteit Amsterdam.

Het is helaas niet meer mogelijk je voor de Library Academy 2024 aan te melden.

Universiteitsbibliotheek

Ruimte Potgieterzaal