Van maandag 2 tot en met vrijdag 6 oktober 2023 is de Erasmus+ Staff Week 2023. De bibliotheken van drie instellingen voor hoger onderwijs in Amsterdam organiseren dit evenement. Dit jaar is het thema: Onderzoek en onderwijs ondersteund door Amsterdamse bibliotheken.
Kerngegevens van evenement Erasmus+ Staff Week 2023
2 oktober 2023
Einddatum
6 oktober 2023

Tijdens de Erasmus+ Staff Week belichten deskundigen van de bibliotheken van de Universiteit van Amsterdam, Hogeschool van Amsterdam en Vrije Universiteit verschillende aspecten van de manier waarop zij onderwijs en onderzoek aan hun respectieve instellingen ondersteunen, en zullen enkele van hun initiatieven en best practices onder de aandacht brengen.

Onderwerpen die centraal staan:

• Onderwijsondersteuning
  • Zichtbaarheid van bibliotheekdiensten en -collecties in leeromgevingen
  • Beheer van onderzoeksgegevens
  • Onderzoeksimpact en valorisatie
  • Hoe realiseer je open toegang in onderzoek?

Voor wie?

Dit evenement is bedoeld voor alle medewerkers in bibliotheken van instellingen voor hoger onderwijs. Professionele kennis van het Engels is vereist.

Inschrijving is gesloten