Regelmatig informeren wij bewoners en ondernemers uit de directe omgeving van onze bouwprojecten via informatieavonden en buurtberichten over de stand van zaken van de bouwprojecten op het Universiteitskwartier. Op dit moment wordt er volop gebouwd aan de nieuwe Universiteitsbibliotheek op het Binnengasthuisterrein. Vanwege het Corona-virus kunnen wij momenteel geen informatieavonden over de voortgang verzorgen. Onze directievoerder en aannemer UB geven daarom graag per video uitleg over de stand van zaken van het project, als aanvulling op het digitale buurtbericht. We beantwoorden eventuele vragen daarna in een 'Vraag & Antwoord' op de website.

Buurtbericht werkzaamheden en voortgang UB

Buurtberichten zullen wij op dit moment alleen digitaal verspreiden, zie hiervoor ook het laatste nieuwsbericht ‘Coronavirus en gevolgen bouw en berichtgeving UK’ , gepubliceerd op 17 maart. Het nieuwste buurtbericht UB voor de periode maart/april staat nu online op de pagina buurtberichten en is via onderstaande knop direct te bekijken.

Download direct het PDF: buurtbericht april

Videobericht ter illustratie van werkzaamheden

In onderstaande video, die ongeveer 3 minuten duurt, wordt uitleg gegeven over de werkzaamheden als aanvulling op het buurtbericht.  Deze video vervangt de toelichting op een informatieavond. Uiteraard staan we open voor vragen, opmerkingen of complimenten uit de buurt t.a.v. de werkzaamheden, het buurtbericht of de video en nemen we die -waar nodig-  graag op in een 'Vraag & Antwoord'.

(lees verder onder de video)

Vragen?

Vragen ten aanzien van het buurtbericht en de video beantwoorden we graag op onze website en zijn op maandag 6 april terug te vinden als ‘Vraag & Antwoord’ op de pagina buurtberichten. Wilt u zelf een vraag insturen ter beantwoording in deze Vraag & Antwoord, dan kunt u dit kenbaar maken via Ingeborg Kappert ikappert@avecodebondt.nl. Graag ontvangen wij voor vrijdag 4 april vragen om te beantwoorden op 6 april. Vragen die later binnenkomen worden na 6 april aangevuld op de Vraag & Antwoord pagina. Deze kunt u altijd raadplegen. Indien het een privévraag betreft ontvangt u een persoonlijk antwoord per e-mail.