Heb je nog bibliotheekboeken thuis met boetes van maximaal 100 euro? Lever ze dan in juni boetevrij in bij de balie van een van onze bibliotheeklocaties. Je boete wordt dan ter plekke kwijtgescholden. Heb je boetes hoger dan 100 euro? Dan moet je contact opnemen met de Bibliotheek.
Afbeelding: Monique Kooijmans

Belangrijk is dat boeken met openstaande boetes bij een bibliotheekbalie worden ingeleverd en niet bij een lendomaat of inleverkar/box.  De bibliotheekmedewerker zal aan de balie de boetes kwijtschelden.

Heb je al je boeken ingeleverd, maar heb je nog oude boetes van minder dan 100 euro openstaan? Stuur dan een email naar bkr-ub@uva.nl of meld je bij een bibliotheekbalie om deze boetes te laten kwijtschelden.

Boetes hoger dan 100 euro? Neem dan meteen contact op met bkr-ub@uva.nl. Ze zullen kijken naar je specifieke situatie.

Vragen? Neem contact met de Bibliotheek op.