Ben je een derdejaars bachelor student of een masterstudent aan FEB, FGw of FMG, heb je een niet-westerse culturele achtergrond en/of ben je een eerstegeneratiestudent en ga je je eerste stappen zetten op de arbeidsmarkt? Dan kun je je nu aanmelden voor Meet Your Mentor.

Wil je sneller aan een passende baan komen met inzichten van een ervaren sparringpartner die weet wat jouw achtergrond waard is? Wil je beginnen aan een oriëntatie op de arbeidsmarkt, leren beter te presenteren en wil je meer focus bepalen voor jouw toekomst? Meld je dan voor 16 oktober 2020 aan voor het nieuwe Nederlandstalige online mentoringprogramma Meet Your Mentor van de UvA: