De verkiezingen voor de studentgeleding van de Universiteitsraad en Faculteitsraden van de Universiteit van Amsterdam zijn van start gegaan. Vanaf vandaag tot en met 12 juni 2020, 23.59 uur, kun je je stem uitbrengen voor de medezeggenschapsorganen van de universiteit.

De stemoproep heb je vanochtend per e-mail ontvangen. We adviseren om ook je spamfolder te checken. Heb je geen stemoproep ontvangen? Mail dan naar: info@webelect.nl

Stemmen kan ook via:

Momenteel ervaren we problemen met stem.uva.nl. Aan een oplossing wordt aan gewerkt. Stemmen kan wel gewoon via de link in je e-mail.

• Weet je nog niet of wie je wilt stemmen? Ga naar de UvA Kieswijzer kom erachter welke partij het beste bij je past.
  • Meer weten over de partijen die meedoen aan de studentenraadsverkiezingen? Bekijk het online magazine