Op vrijdag 13 maart vindt in VOX-POP vanaf 20.00 uur het U-Bal plaats; een viering van de Boekenweek rond het thema rebellen en dwarsdenkers. Onderdeel van het U-Bal is het open podium. Medewerkers en studenten kunnen zich hiervoor aanmelden met een literair of muzikaal optreden van maximaal drie minuten.

Op het programma staan verder slavist Arent van Nieukerken, dichter-presentator Daan Doesborgh, singer-songwritersduo Kopje Onder en een optreden van DJ Radio Tempo Não Pára.

Wil je naar het U-Bal komen en/of meedoen aan het open podium? Meld je dan aan via onderstaande link.

Dit is de derde editie van de U-Bal, een initiatief van Humanities Lab AVS. De voorbereidingscommissie bestaande uit medewerkers van FGw, UB en AUP staat dit jaar onder leiding van Lisa Kuitert, hoogleraar Boekwetenschap.

Masterstudent Redacteur/editor Nicole Kaandorp schreef een lied met videoclip geïnspireerd op het thema van de Boekenweek; tevens een oproep aan iedereen om mee te doen aan het open podium!