Danel, M., Dirkx, A., & Doek, A. (2016). Bibliotheektutorials in het hoger onderwijs. IP : vakblad voor informatieprofessionals, 20(2), 16-19, 21. [details]
Doek, A. (2014). 12 redenen waarom MOOC's relevant kunnen zijn voor bibliotheken - en andersom. IP : vakblad voor informatieprofessionals, 18(9), 26-27. [details]
Danel, M., Dirkx, A., & Doek, A. (2016). Bibliotheektutorials in het hoger onderwijs. IP : vakblad voor informatieprofessionals, 20(2), 16-19, 21. [details]
Doek, A. (2014). 12 redenen waarom MOOC's relevant kunnen zijn voor bibliotheken - en andersom. IP : vakblad voor informatieprofessionals, 18(9), 26-27. [details]
Doek, A. (2011). 151 denkbeelden over internet [Bespreking van: J. Brockman (2011) Hoe verandert internet je manier van denken?]. Informatie Professional, 15(4), 12. [details]
Doek, A. (2011). Eye-opener voor werkgevers [Bespreking van: C. Huijskens (2010) Code sociale media: richtlijnen voor zakelijk gebruik]. Informatie Professional, 15(1/2), 40-41. [details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.